LET'S START OVER

Hej på er! Det var ett tag sedan sist. Mer än två månader för att vara mer exakt. Men jag har saknat bloggen, det har jag verkligen. Tyvärr har orken och drivet inte funnits men jag tror att det är på väg tillbaka nu. Jag har saknat att dela med mig av min vardag, jag gör det två gånger i veckan på min YouTube, men jag har saknat att skriva och att visa mina bilder för någon. Bilderna är min passion och ska jag kunna fortsätta utvecklas krävs det att man använder kameran mer än en gång i halvåret. Det har bloggen hjälpt mig ofantligt mycket med men den sista tiden har inte bloggen varit aktiv och därför har kameran legat i en låda och samlat damm. Men imorse fick jag ett ryck då jag lyssnade på Opoddens avsnitt med Janni Delér. Vilken inspirerande kvinna hon är. Så nu sitter jag här och skriver mitt första inlägg på två månader och hoppas att kunna komma igång igen. Bloggen har fått en make over och jag har spenderat hela eftermiddagen med att fota och skapa en ny header. Så nu börjar vi om, fast på samma blogg. 
 
 
 




​Ville bara kika in och önska dig en trevlig helg! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook