Jag har flyttat!

Jag har flyttat till Kalmar! Jag kom hit i söndagskväll och gick upp tidigt i måndags för introduktionen på universitetet. Tyvärr fick jag avbryta efter cirka halva dagen då jag dragit på mig en helt galen förkylning, halsont och ganska säker på att jag har feber också. Woho kul att missa nollningen! Hoppas på att kunna gå på någon nollningsaktivitet senare i veckan men för tillfället måste jag vila... 
 
Just nu så bor jag hemma hos några släktingar då jag inte får tillträde till min lägenhet förrän 1 september. Tror att det kommer bli lite tomt att flytta här ifrån då jag just nu bor i en fyrabarnsfamilj tillsammans med två vuxna, två hundar, två katter och en kanin. När jag får min lägenhet är det ju bara jag tills mina undulater kommer haha. Nu ska jag återgå till att vila. 
 
Mitt nuvarande hem. 
 



ajlimullersandvik.blogg.se


Åh, undulater :') ÄLSKAR undulater!



Nicole Sjöbäck


Vad kul, Jag bor också i Kalmar :D hör av dig om du vill ta en fika eller bara hänga! Finns på Facebook eller på mailen jag skrev 😃



Nicole Sjöbäck


Vad kul, Jag bor också i Kalmar :D hör av dig om du vill ta en fika eller bara hänga! Finns på Facebook eller på mailen jag skrev 😃







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook