Sömnproblem och uppkörning

Hej på er! Här ekar det tomt... Varför? Jo, jag har hunnit med att ha influensan, pluggat, blivit sjuk igen och pluggat lite till. Lite så har min vardag sett sen sist. Dessutom har jag fått sjuka sömnproblem och sover cirka 4-5 timmar per natt. Alltså har jag inte haft någon energi heller! Härligt! Men nu är jag på banan igen och tänker ta tag i det här. I helgen tänkte jag försöka fota en ny header om det är fint väder annars får jag skjuta på det. 
 
Annars så har jag inte jättemycket att berätta faktiskt. Imorgon kommer en ny video upp på min youtube och jag ska ha uppkörning. Vi får väl hoppas att det går bra! 
 
I brist på andra bilder så är här en i från september när jag och Louise tog några bilder till vårt gymnasiearbete!
 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook