GRWM: MIDSUMMER

 
I och med att jag faktiskt flyttat till England nu så ville jag börja göra videos på engelska istället för att öva min engelska. Men en undersökning på Twitter (länk) visade att majoriteten var ganska negativa till engelska videos. Därför laddar jag från och med nu upp svenska videos på min vanliga kanal och engelska på en ny! Kanalen i sig är inte ny, jag har laddat upp några sims-videos på den för några månader sen, men det är på den kanalen de nya videorna kommer komma upp. HÄR har ni en länk till kanalen om ni skulle vara intresserade av att titta och prenumerera. 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook