Klåveröd

Idag vaknade vi alla upp trötta och sega så hela förmiddagen har för min del bestått av redigering av en ny YouTube video och lite tv-tittande. Helt i sin ordning alltså. Men på eftermiddagen tog vi det spontana beslutet att sova i vindskydd i Klåveröds strövområde, men vi var inte ensamma om att tänka den tanken och alla vindskydd var upptagna så vi åkte hem nu ikväll istället och tog ett kvällsdopp i havet. Även där hann vi inte komma långt innan det började spöregna och det var bara att bege sig hem igen. Så nu sitter jag här, inbäddad i en filt i soffan, och har haft en riktigt bra dag. Man vet att man inte varit ute i skogen på länge när man måste damma av sina Dr. Martens...
Ljuset i skogen var magiskt! / Greta tog ett dopp i sjön och ställde sig sedan över mina skor så de blev helt blöta.
Fick ta bort ett jättelager av damm från skorna innan vi åkte. De har stått i källaren sen i höstas!
 



a n n i k a


Fina bilder :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook