Primark har allt

Skåda min nya regnjacka!!! Den har ett mycket häftigt 90-tals mönster och går att vika ihop i ena fickan så den blir supersmidig att ta med sig!!! £9 well spent, enligt mig. Klänningen under hittade jag på rean på Primark när jag skulle gå och betala för min regnjacka. Den kostade £2 så jag struntade i att testa den med inställningen "jag ger den till mamma om den inte sitter bra på mig", sorry mamma, jag behåller den. 
Såklart hittade jag mer på Primark. En läppenna och en jumpsuit till midsommar. Chokern hittade jag däremot på Topshop. Om det är någon som undrar så heter läppennan "Dark Pink" och kostar £1. Det var allt. Insåg nu hur gult mitt hår är, silverschampoo får bli nästa inköp. 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook