regn regn och åter regn

Idag visade sig England från sin sämsta sida. Den har öst ner sedan cirka kl 13 och det pågår fortfarande. Vi som tänkte gå på musikfestival idag... Men å andra sidan så har vi inte hört musiken idag så som vi gjorde igår så vi har dragit slutsatsen att det antagligen blev inställt på grund av vädret. Jag har inte många gånger varit med om regn på den här nivån förut. Jag kör en vild gissning och gissar att det kommit minst 2 meter regn idag. Japp, det låter rimligt. Så imorgon ska jag ner i stan och försöka hitta mig en regnjacka. Vans och skinnjacka har inte funkat jättebra här hittills.
 
Jag och Maria gav upp festivalmaten och gjorde laxpasta istället inomhus, utan regn. Mycket bra beslut tycker jag. 
 
 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook