Tillbaka till Sverige

I skrivande stund sitter jag i min säng i mitt rum (har fortfarande inte tagit in att jag bor här nu) i Liverpool men när ni läser detta sitter jag på ett flygplan till Sverige. Mindfuck. Jag ska hem för att fira midsommar, krama mamma och hämta mina saker. Åkte ju oplanerat från Madrid direkt hit till England och har därmed endast levt i min kabinväska med kläder som linnen och shorts nerpackat. Under mina dagar hemma ska jag lyckas klämma in att träffa minst 6 kompisar (som kalendern ser ut i nuläget), fira midsommar som sagt och hinna ta cirka 72 kvällsdopp i havet. Det finns vatten här, Liverpool är en kuststad, men vattnet är fruktansvärt äckligt. Så det skall hinnas med. Vi hörs igen när jag är hemma! Eller ja, jag vet inte vad som är hem längre.
 
 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook