Jag har fått jobb!

Hej på er! Idag är en sån där dag där jag är extra glad. Jag har nämligen blivit med jobb! Jag var på arbetsintervju på en sportaffär förra måndagen och idag ringde dom och sa att jag fick det. Så imorgon har jag introduktion mellan 9-18 och ska då få arbetskläder, lite genomgångar osv. Hur kul som helst! Jag tror att jag kommer trivas jättebra där. Förutom det så tog jag och en klasskompis en runda på stan innan idag dels för att fira + jag behöver något att ha på mig i helgen. Jag hade spanat in en snygg klänning från H&M men den fanns tyvärr inte i butik så jag hittade en snyggning på Gina Tricot istället. Jag ska nämligen försöka ta mig hem till Skåne i helgen för att fira en födelsedag, umgås med familjen och ta lite ledigt helt enkelt. Om det blir av så åker jag på eftermiddagen på onsdag och kommer tillbaka till Kalmar på söndag. 
 



Angelica


så roligt grattis! (:

Svar: Tack!
Mie Jensen



Fröken Rödlök

http://www.mizca.se


Gratulerar!

Svar: Tack så mycket!
Mie Jensen



josephine Asplund


Hoppas du haft en bra start på veckan och får en bra kväll! =)



Beatrice Jakobsson - Fotograf


Vad roligt, grattis!! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook