Till mig själv från mig själv

 
Idag skrev jag min första tenta någonsin och det kändes bra! Det återstår såklart att se hur det gick för mig men jag tror det gick bra. Har pluggat flitigt och gjorde mitt bästa. För att peppa mig själv (och för att CSN kom idag) så tog jag en sväng in om Lindra Second Hand här i Kalmar och hittade denna snygga lusekofta för 120kr! Vet inte om det är en "äkta" lusekofta men helt ärligt bryr jag mig inte. Den är varm, mysig och kommer användas flitigt. Förutom det så trillade Flora Wiströms debutroman "Stanna" ner i brevlådan idag så den kan ni förvänta er en recension på snart! Nu ska jag till affären och handla inför ett samarbete jag ska göra imorgon. 







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook