Du vackra värld

Oj vilken solnedgång jag kom hem till igår! Ibland önskar man att man bodde några våningar högre upp och verkligen hade kunnat se solen gå ner över taket, men det var fint ändå. Idag är tanken att jag ska dra mig till universitetsbiblioteket för att jobba på ett grupparbete vi hållt på med i några veckor nu. Kursen vi läser börjar lida mot sitt slut och det är dags att samla ihop allt vi lärt oss i en rapport och sedan dessutom skriva en tenta. Därefter börjar en ny kurs som jag verkligen ser fram emot, men den berättar jag mer om när den börjar. Nu ska jag bege mig till biblioteket! 




Jättevackert!!! :)

Svar: Eller hur! Man blir förvånad av världen ibland haha :)
Mie Jensen



Linda


WOW vilket kort!!
Svar: Ja haha exakt så kände jag vem vet det kanske smakar bättre i sommar. Men helt klart för att testa bara för att, hihi.



TIDSTJUVEN


Åh så magiskt!

Svar: Helt fantastiskt var det!
Mie Jensen



Mirre


Men oj waooow



Kattis


Wow så vackert!😀

Svar: Visst är det! Man blir förvånad ibland över hur fin vår natur är!
Mie Jensen



Days by Johanna


Så vackert!

Svar: Eller hur!
Mie Jensen




Åh såå vackert! Älskar solnedgångar! Himlen blir helt magisk.

Svar: Tack! Ja det är verkligen magiskt vackert!
Mie Jensen



Annsoh


Jätte fina bilder! :) Hoppas du har en bra dag! ta hand om dig! <3

Svar: Tack! Detsamma till dig! <3
Mie Jensen



ISA


ibland älskar man ju vilka färger naturen kan skapa <3

Svar: Eller hur! Så fantastiskt vackert! <3
Mie Jensen



enmiljonintryck.blogg.se


Magiska bilder!!!

Svar: Tack!
Mie Jensen




Så vackra bilder! Kram

Svar: Tack! Kram
Mie Jensen



Cattis


Såå fint :)

Svar: Eller hur! Vår värld är fantastiskt fin :)
Mie Jensen



Jasmine


Wow, en så vacker vy! Kul att du delar med dig.
Kram



Mirjam Therese


Alltså WOW vilken solnedgång!! Ibland är det svårt att förstå att naturen helt i sig själv kan vara så himla otroligt vacker!

Svar: Eller hur! Man blir förvånad ibland!
Mie Jensen



astroom.webblogg.se


Så himla vackert! och jättefina bilder :)

Svar: Eller hur! Tack så mycket! :)
Mie Jensen




Väldigt fina bilder!!

Svar: Tack fina du!
Mie Jensen




Åh vad fint!!

Svar: Visst är det! Naturen är verkligen superfin ibland! :)
Mie Jensen



EVELINA


Verkligen vackert och du lyckades verkligen fånga färgerna på bild! Jättefina!

Svar: Tack så mycket fina du!
Mie Jensen



Emiza


Så vackert

Svar: Eller hur!
Mie Jensen



Ida

http://onboards.nu


Åh vad fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Mie Jensen



Mallan


Vilken magi!

Svar: Ja, verkligen magiskt vackert!
Mie Jensen



Challizz


Åååååh så vackert! Vilken fantastisk bild du tog!

Svar: Tack! :)
Mie Jensen



queenbee.blogg.se


Oh vilken fin solnedgång. Jag ser alltid dom finaste när jag inte har möjlighet och ta kort 😂

Svar: Verkligen hur fint som helst! Haha så brukar det vara för mig med! Hade tur denna gången att jag faktiskt var hemma och hade kameran nära! 😂
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook