Era ord är min lag

Ni önskade fler inlägg om min vardag så det ska ni få! Jag kickstartade dagen strax efter 8 (efter att ha varit vaken sen strax efter 6...) med bananpannkakor och att städa hela lägenheten. Jag är ju student och bor i ett studentkollektiv med fyra andra och denna veckan var det min tur att städa de allmäna ytorna. Efter det var det dags att ta tag i plugget. Ska sammanfatta vad jag lärt mig av en bok på 600 sidor på en sida haha, det är svårare än man tror! Vid 11 begav jag och Hanna oss ut på en timmes powerwalk ner till havet. Har verkligen börjat gilla att gå ut och gå? Det hatade jag innan men med bra sällskap är det jättetrevligt. Känner mig i och för sig jättegammal när jag skriver så... Nu har jag precis slängt i mig lite rester från häromdagen och ska hoppa in i duschen och bege mig till jobbet! Ha en fortsatt trevlig dag. 

Jag har en liten fråga till er. Ni som använder samma tema som mig på era bloggar, vilken storlek laddar ni upp era bilder i? Jag laddar upp i 1000px och förminskar bilderna till denna storlek i Lightroom innan men tycker ändå kvaliteten är sjukt dålig? Hur gör ni? Borde väl koda ett eget tema egentligen men det har jag varken tid eller ork till haha!



ajlimullersandvik.blogg.se


jag gillar också att gå ut och gå :D :D

Svar: Visst är det härligt?!
Mie Jensen



the one and only H


det är så man ser ut alltså från den vinkeln

Svar: Din finaste vinkel <333333
Mie Jensen



Netti Starby


Jag brukar oftast ha 800px och ibland mindre. Men jag tycker dina bilder har en jättebra kvalitet! Kramis

Svar: Okej! Jag tycker något känns off haha men det kanske bara är jag som är perfektionist! Kram
Mie Jensen



Kattis


Roligt att läsa om din dag och härligt med en promenad ut till havet, sånt gillar jag också...nu för tiden!:P

Svar: Ja det var riktigt härligt! Fantastiskt väder hade vi också! :)
Mie Jensen



Johanna%20Utterberg


Vilka härliga bilder och så skönt med powerwalk :)

Svar: Tack! Ja det var riktigt skönt faktiskt!
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook