Man ska unna sig!

(Har sett att alla coola tumblr-girls håller i mobilen när dom ska visa up sina nya naglar så då ville jag också det)
Jag har byggt naglar! För första gången! Det är sjukt ovant och att tvätta håret tog 20 minuter längre än vad det brukar, men jag antar att jag vänjer mig. Detta var alltså en liten present från mig själv till mig själv för att jag äntligen blivit klar med grupparbetet som vi hållt på med i en evighet och som varit väldigt påfrestande. Men nu är vi äntligen klara. Fick även hem mina handdukar från Finlayson idag, men dom visar jag senare! Däremot kommer det bli en händelserik kväll, mina vänner kommer hit om några timmar och sen ska vi ut på krogen och bara UNNA OSS! Glöm för guds skull inte bort att unna er mina vänner! Man ska unna sig!



MartinaOlsson


Hej!
Jag vill bara passa på och tipsa dig om att jag just nu har en tävling i samarbete med YR Skincare i min blogg där du kan vinna hudvårdsprodukter från dom! Om du är intresserad av att vara med är det bara att klicka på länken nedan :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/66668/vinn-hudvardsprodukter-fran-yr-skincare/​​



Yohanna af Skovde


De var superfina! Grymt bra present att unna sig! :)

Svar: Tack, är väldigt nöjd! :)
Mie Jensen



Amanda Forsman


Åh så fina naglar!

Svar: Tack så mycket! :)
Mie Jensen



Ljuva Julia


Gud så snyggt, jag vill unna mig naglar och jag vill unna mig krogen! Ska dit imorgon faktiskt :)

Svar: Tack! Tycker det är jätteviktigt att tänka på sig själv ibland och bara göra sånt man vill! :)
Mie Jensen



Meg


snyggt! och håller med, man ska absolut unna sig ;)

Svar: Tack! Visst ska man, tror det är bra för hälsan ;)
Mie Jensen







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook