Ready to run

När jag plockade fram mina löparskor igår för att gå på PW med Hanna insåg jag att dom definitivt sjöng på sista versen. Jag hade helt rätt för när jag kom hem var dom trasiga undertill. Jag tänkte inte mer på det och tänkte att jag får väl ta ett par andra skor att gå i nästa gång. När jag kom till jobbet på eftermiddagen gick jag in och pratade med min chef lite snabbt och kom ut från hennes kontor med en kupong på 50% på tränings- och löparskor. Ödet? Det tror jag. Värt att nämna att jag jobbar i en sportaffär haha. Så innan jag gick hem för kvällen plockade jag på mig ett par svarta Nike Zoom Pegasus! 550kr fattigare blev jag, men jag tycker inte det är farligt för ett par ordentliga löparskor. Så nu är jag redo för en massa PWs och även att börja springa igen! Jag sprang i princip varje dag när jag bodde i England men när jag flyttade hem igen slutade jag. Så nu är jag redo att ta tag i löpningen igen!



Netti Starby


Vad bra att du fick en rabatt kupong till skorna! <3 Kramis



ajlimullersandvik.blogg.se


Så sjukt snygga också!! Och härligt med nya grejer för en ny säsong :D :D

Svar: Eller hur! Nu är jag verkligen redo att ge mig ut och springa igen! :D
Mie Jensen



Amanda Jona [SPONTAN]


Åh så härligt med nya löpardojor! :D

Svar: Ja verkligen, supersköna dessutom!
Mie Jensen



Sarah


tack ska du ha =)



Erika


Vad härligt med ett par nya skor :)



Sara Nord


Hej Mie!
Hoppas allt är bra med dig denna fina Söndag?! :)
Jag har en Q&A på min blogg och skulle bli super glad ifall du ville gå in där och posta någon fråga till mig. (a)



Days by Johanna


Så fina, kul och investera i sig själv :)

Svar: Tack! Visst är det!
Mie Jensen




Gud så snygga! Jag vill också va frisk och kunna springa!!
sv: Ellerhur, mums!

Svar: Visst är dom! Haha, jag med, är väldigt förkyld för tillfället så får vänta lite innan dom blir invigda!
Mie Jensen



Beatrice Jakobsson - Fotograf


Vilka snygga skor! :)

Svar: Tack!
Mie Jensen




Åh vilka fina!! Sånna skulle jag också vilja ha!

Svar: Tack!
Mie Jensen



Heléna


Helt perfekt att få dem för halva priset och de var ju riktigt snygga dessutom :D Kram <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook