Rena rama julafton

Hade slut på flera av mina skönhetsprodukter så i onsdags beställde jag hem dessa godingar och fick paketet redan igår?! Älskar gratis expressfrakt. Jag beställde från Eleven.se för tre anledningar; de hade det jag ville ha, studentrabatt och de finns med på bonusway! Jag beställde hem fem olika produkter. En ny foundation då min håller på att ta slut, är inne på min tredje flaska av Lumenes Blur Foundation nu haha. Ett transparent finishing powder från NYX, sminkservetter från NYX och även en eyeliner från NYX. Dessutom beställde jag hem en ny av min ansiktscreme från Lumene, men tydligen ska denna tas ur sortimentet så det är bara att börja leta efter något nytt när denna är slut! 
Idag är det äntligen fredag; som jag längtat! Idag kommer mamma och ska hälsa på i några dagar. Men först måste jag till skolan, hämta ut ännu ett paket (det är som julafton varje dag här hemma tycker jag), handla och städa! Måste dessutom returnera en bok jag beställde som kurslitteratur men det visade sig att jag inte behövde den...



Veronica Möller


Åh vad kul med nya produkter! :) Kram! ♡







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook