Senaste tillskottet i växtfamiljen

*trumvirvel*......en gullranka!
Detta är alltså det senaste tillskottet i min lilla lägenhet. Känns dock numera inte som en lägenhet utan mer som ett växthus. Har gått och tänkt på något att ha på väggen mellan sängen och mina fönster men inte vetat alls vad jag velat ha. Sen såg på jag instagram någon som hade en gullranka på väggen och tänkte att det hade passat bra där och av en ren slump så var nästa bild i flödet en bild med den vita hängande krukan från Lagerhaus! Hur bra?! Så begav mig till Lagerhaus och skaffade krukan och växten skaffade jag häromdagen! Kan knappt vänta tills gullrankan börjar klättra ner över kanten och hänger längst väggen. Kommer bli superfint. 
Här kommer även en liten uppdatering på mina tomater! Dom börjar bli stora nu och jag ska alldeles snart plantera om dem i egna krukor. Vill inte ens tänka på hur många krukor jag kommer ha här i lägenheten sen haha! #växtkärlek



Emma Nikolina


Jag har en liten dröm om en skiljevägg av orkideer ❤ gullrankor skulle inte vara fel det heller

Svar: Åh det låter fantastiskt fint!
Mie Jensen



Guccimamma


Kul med att odla egna grönsaker! =)

kram



Ellen Gräntz


Älskar växter! Önskar att min lägenhet ska bli mer av ett växthus i framtiden. Särskilt en gullranka vore kul, de känns så levande när de klättrar.



MAria


Gud vad fint. Ar ute efter nagot liknande till sovrummet.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?

Mitt namn är Mie och jag är 20 år. Jag går mitt andra år på Linnéuniversitetet i Kalmar där jag läser turism med inriktning på företagsekonomi. På fritiden hänger jag en hel del i naturen vilket ni kommer få se en del av då fotografering ligger mig varmt om hjärtat. Vill du kontakta mig? Klicka här för att skicka ett mail till mig! Portfolio
Instagram
Facebook